Ingen jogging

Nä jag ångrade mig och sket i joggingen. Var däremot ut på en lite kort promenad så helt stillasittande har jag inte varit idag hittills i alla fall.

Ska softa idag med och ladda upp inför veckan. Ångestvecka med kvällsschema. Men som tur är så blir det bara 3 kvällar till 22 för på torsdag stänger IKSU 19. Jag hoppas jag får gå hem 18 i alla fall. Men man vet ju aldrig.

Ska försöka träna 2 gånger på gymmet. Får se hur det går med den saken... höhö. Är ju sämst på att göra det jag planerat!

Nu lite serier! :-)

Kommentarer
Postat av: "gloria"

Hej! jag vill bara säga att du har blivit en stor inspirationskälla för mig .... jag är 17 år och lever med övervikt, ganska mycket också.. men så började jag läsa din blogg och nu har jag startat en blogg overviktighet.blogspot.com och har starta min resa neråt på vågen! Tack!

2009-04-05 @ 11:02:25
URL: http://overviktighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0