Ge mig helg...

Äntligen bara en dag kvar till helg. Jag längtar! Idag var poliserna kvar ända till 17 så jag var tvungen att vänta in dem. Skit! Men det gick bra ändå, till slut!

Kom hem, var för trött för träning och ska lägga mig tidigt ikväll. Får försöka träna lite i helgen så det i alla fall blir 2 pass denna vecka!

Har det gått bra för er andra med träning denna vecka?

Var förresten ut på Media Markt som nyöppnat i Umeå idag. Herregud vad mycket folk. Köpte en rakapparat till Jens sedan drog vi snabbt som fan därifrån!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den här veckan har varit otroligt seg av någon anledning. Varje pass är en plåga. Nåja, hoppas det blir bättre efter helgen. Ha en bra fredag!

2009-04-23 @ 22:08:00
URL: http://fitmama.se
Postat av: Stina

Jasså, orkade du dra dit. Jag brukar bli så irriterad på folk när det är så trångt, så jag håller mej undan tills det blir lite lugnare... Veckans träning ser än så länge ganska bra ut. Ett löp-pass och två styrketräning. Å så bär jag en massa flyttkartonger förstås. Ha en bra dag! Nu är ju helgen på gång. Hål ut! :-)

2009-04-24 @ 07:27:23
URL: http://blabb.blogg.se/
Postat av: Mia

Men med poliserna så måste du ju endå fått lite ögongodis...;) jag e ju galet svag för den där kåren! Grrr..



Annars har min tränings vecka gått som planerat..ska ta ett bonus pass i morgon i gymet hade jag tänkt.

2009-04-24 @ 08:50:06
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0